החשיבות של קישורים חיצוניים בקידום האתרים

החשיבות של קישורים חיצוניים בקידום האתרים

כאשר פונים למקצועני קידום אתרים הם משתמשים בשיטות שונות לקידום אורגני של האתר. ללא קידום אתרים הגולשים פשוט לא יגיעו לאתר וזה חבל מאוד. יתכן שיש לכם אתר מעולה, בעל תוכן איכותי מאוד ובעל פוטנציאל אדיר אבל כאשר הוא לא עולה בתוצאות החיפוש זה ממש חבל. האתר יעמוד שומם ללא גולשים ואתם לא תצליחו למנף אותו ולראות ממנו תוצאות. לכן אין שום ספק שיש לפנות למקדמי אתרים.

בתחום דינמי כמו SEO תמיד כדאי להיות עם אצבע על הדופק, ובהקשר זה כדאי לקרוא במאמר המצוין שפורסם באתר Gadgety על קידום אתרים לשנת 2016.

לפי האתר MarketPro, אחת מהשיטות לקידום אתרים במנועי חיפוש היא שימוש בקישורים חיצוניים לצורך קידום האתר.  יש לכך היגיון פשוט – כל קישור לאתר שלכם הוא כמו המלצה לגוגל על האתר שלכם. זוהי עדות שיש מישהו שמגלה עניין באתר שלכם חוץ מעצמכם. אפשר להסביר זאת בדוגמה אשר אינה קשורה לאינטרנט.

תארו לעצמכם שישנו מועדון חדש בתל אביב שכולם מדברים עליו. זוהי סוג של המלצה כאשר אתם רואים את החברים והאנשים בעבודה מדברים על המועדון הזה. אותו הדבר מנועי החיפוש, האתר נכנס למקום של המועדון והאנשים שמדברים עליו הם אתרי האינטרנט שמכילים קישור אל האתר. ככה גוגל יודע שיש לאנשים עניין באתר שלכם.

עכשיו בואו נחזור לדוגמת המועדון שוב ונשאל את השאלה מי הם האנשים שמדברים על המועדון החדש? הם אלו תלמידי תיכון? חיילים או אולי בני גיל הזהב? אם אתם חיילים המחפשים מועדון לבילוי סוף השבוע בוודאי שתשאלו את עצמכם את השאלה מי ממליץ על המועדון, האם אלו אנשים הדומים לכם כמו חיילים בני גילכם או האם אלו קשישים? אתם רוצים לדעת אייך לשייך את המועדון ולהבין האם הוא מתאים עבורכם או לא. בדיוק כפי שאתם רוצים לדעת מי ממליץ על המועדון, גם מנועי החיפוש רוצים לדעת מי ממליץ על אתר האינטרנט. זה טוב ויפה שישנה כמות גדולה של קישורים לאתר, אלו הם המלצות. אך מנועי החיפוש אינם מסתפקים בכמות הם רוצים גם איכות – הם רוצים לדעת מי ממליץ. לא לכל אתר יש את אותו המשקל, ישנם אתרים אשר מנועי החיפוש מייחסים להם יותר חשיבות וישנם כאלה שמנועי החיפוש כמעט ומתעלמים מהם.

בניית קישורים היא דבר חשוב מאוד עבר אתר אינטרנט חדש אין פירוש הדבר שיש לפנות לקבלן קישורים שמסדר לכם 100 קישורים תוך שעה. חשוב לשים לב לאיכות הקישורים כי מבחינת גוגל אלו הם ההמלצות על האתר שלכם. לצורך הדוגמה סביר להניח שגוגל יתייחס יותר ברצינות לקישור המגיע מאתר גדול ומוכר בעל תנועה של אלפי אנשים ביום מאשר בלוג שומם עם שני גולשים בשבוע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *