סקרי לקוחות – למה הם נועדו

סקרי לקוחות – למה הם נועדו

סקרי לקוחות הם כלים המשמשים עסקים וארגונים כדי לאסוף משוב ותובנות מהלקוחות שלהם. הם משרתים מספר מטרות חשובות. 

סקרי לקוחות הם תהליך מתמשך, ויש להשתמש בתובנות שהושגו כדי לשפר ללא הרף את המוצרים, השירותים וחווית הלקוח שלך. הקשבה ללקוחות שלך ופעולה לפי המשוב שלהם יכולים להוביל להצלחה עסקית ארוכת טווח ולנאמנות לקוחות.

למה הם חשובים ואיך עושים אותם? 

משוב לקוחות: סקרים מאפשרים לעסקים לאסוף משוב בעל ערך ישירות מהלקוחות שלהם. משוב זה יכול לעזור לזהות אזורים שבהם הלקוחות מרוצים ושיש צורך בשיפורים.

שיפור מוצר/שירות: משוב מלקוחות יכול להדגיש בעיות או נקודות כאב ספציפיות במוצר או בשירות. ניתן להשתמש במידע זה כדי לבצע שיפורים ולחדד הצעות.

מחקר שוק: סקרים יכולים לספק תובנות לגבי מגמות שוק, העדפות לקוחות והנוף התחרותי. מידע זה חיוני לקבלת החלטות עסקיות מושכלות.

שימור לקוחות: הבנת צרכי הלקוחות וטיפול בחששות יכולים להוביל לשימור לקוחות טוב יותר. לקוחות מרוצים נוטים יותר להפוך ללקוחות נאמנים וחוזרים.

להלן מדריך בסיסי כיצד לבצע סקר לקוחות:

  1. הגדר את המטרות שלך:

קבע את המטרות והיעדים הספציפיים של הסקר שלך. איזה מידע אתה מנסה לאסוף, ואילו החלטות זה יודיע?

  1. בחר את סוג הסקר:

החליטו על סוג הסקר שאתם רוצים לערוך. הסוגים הנפוצים כוללים סקרים מקוונים, ראיונות טלפוניים, סקרים אישיים או סקרים בדואר.

  1. עצב את הסקר:

צור קבוצה של שאלות ברורות, תמציתיות ורלוונטיות ליעדים שלך. השתמש בשילוב של סוגי שאלות, כגון שאלות בחירה מרובה, פתוחות וסולם דירוג.

ודא שהסקר אינו ארוך מדי או מסורבל עבור המשיבים.

  1. בחר את קהל היעד:

זהה את קבוצת הלקוחות הספציפית שברצונך לסקר. קחו בחשבון גורמים כמו דמוגרפיה, היסטוריית רכישות או התנהגות.

  1. בחר את שיטת הפצת הסקר:

 

קבע כיצד תפיץ את הסקר. האפשרויות כוללות אימייל, חלונות קופצים של אתרים, מדיה חברתית, שיחות טלפון או יירוט אישי.

לקבלת הצעת מחיר מחברת מחקר >>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *