עד כמה באמת הלוגו שלך מכניס לקוחות

עד כמה באמת הלוגו שלך מכניס לקוחות

עד כמה באמת הלוגו שלך מכניס לקוחות

לכל חברה וכל בית עסק יש לוגו שמייחד אותו. כולנו יכולים להיזכר בקלות בה בלוגו של החברות המוכרות. אם זה לדוגמא הלוגו של חברת אוסם או הלוגו של טויוטה. החברות הגדולות מתייחדות כולם בלוגו האישי והמקצועי שלהם. אך חבורת קטנות או בתי עסק קטנים תוהים לא פעם לגבי החשיבות של יצירת הלוגו עבור העסק שלהם. האם אכן יש ללוגו שלהם חשיבות? האם הם באמת צריכים להשקיע בלוגו את העלויות הגבוהות הנדרשות בעת יצירה מקצועית של הלוגו על ידי אנשי מקצוע מהתחום הגרפי? אז כאן חשוב להבין מהי החשיבות של הלוגו.

לוגו – סימן הזיהוי של העסק

אז האמת היא כי עסק מתחיל, עסק שאף אחד עדיין אינו מכיר את המוצרים שלו או את השירות אשר הוא מציע, גם אם יהיה לו לוגו, הוא לא יוכל עדיין להוות סימן זיהוי עבור העסק. כי אף אחד עדיין אינו מכיר את העסק והמוצרים כלל אינם מוכרים כך שלמעשה הלוגו הוא אולי נדמה כעניין מיותר. אך האמת היא שהלוגו אמור להיות עקבי לאורך כל התהליך השיווקי וכך הוא אט אט יחדור אל המודעות של הלקוחות. הוא יתנוסס בכל הדפים הפרסומיים של אותו מוצר או של אותו עסק, הוא יהיה רשום בצורה בולטת לעין על כל המוצרים וכמובן כל הניירת של הסק כמו הקבלות, החשבוניות, דפי ההוראות וכדומה יכללו את אותו לוגו. חוץ מזה גם האתר יהיה מלווה בלוגו של העסק כך שבהחלט ניתן להניח כי עם הזמן הוא יחדור למודעות של הלקוחות הפוטנציאליים.

לוגו ותת מודע

לא פעם אנשים לא באמת מתעניינים במוצרים מסויימים ועל כן הם גם לא יחוננו את הפרסומים במבט כלשהו. אך אם הלוגו יחזור על עצמו בעקביות, ישנו סיכוי סביר כי תת המודע של האדם שאיכשהו ייחשף לתכנים, יקלוט את הלוגו ומתוך תת המודע הוא יעורר את האדם לתהליך קנייה כאשר הוא יתעניין במוצר מאותו סוג. הלוגו הנחשב שהוא נחשף אליו כל כך הרבה בהחלט יעשה את שלו ויכניס לקוחות לעסק.

המאמר מטעם סטודיו אספקלריא – סטודיו לעיצוב גרפי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *