תפקידו של הקופירייטר

תפקידו של הקופירייטר

  השאיפה של כל יוצר תוכן היא ליצור מסר שאפתני ומוצלח, כזה שיגרור אחריו פוטנציאל עסקי שיתממש לכדי הצלחת המוצר והעסק אותו הוא מקדם באמצעות התוכן. כתיבה שיווקית מקצועית ברמה כזו שתגרום לעסק שלך להרקיע לשחקים, נכתבת באמצעות קופירייטר מקצועי שיודע כיצד לייפות כל מסר וליצור ממנו כלי שיווקי מדהים, בלי לחשוף את התרגיל לצרכנים. הכתיבה השיווקית מתבטאת הן בסלוגן ייחודי עבור המוצר והן ביצירת תנועה עבור אתר האינטרנט שבו המוצר שלך נמכר. כל עוד יש לך אתר, יש לעסק שלך פוטנציאל, אך במידה ואין טראפיק בתוך האתר, אז כאילו לא היה אתר. בכדי ליצור זאת, מומלץ ליצור תוכן יצירתי שימשוך את הגולש וישכנע אותו להישאר זמן ארוך באתר, לקרוא את התוכן ואפילו לנוע לפעולה, כמו רכישת המוצר.

אסטרטגיה שיווקית

האסטרטגיה של כל קופירייטר בעת כתיבה שיווקית היא להבין כיצד לקרוא את הלקוח ויחד עם זאת להבין את צרכיו של בעל העסק. בכדי שהלקוח ייקח חלק וינוע לפעולה, יש ליצור עבורו תועלת של המוצר, כך שיבין כי זו הבחירה האולטימטיבית עבורו. קופירייטר מתייחס לכל מילה כאל אסטרטגיה שתמשוך את הלקוח, תציג בפניו את התמונה הגדולה ותפרט עבורו את היתרונות של המוצר הזה אל מול מוצרים אחרים.

קורס קידום אתרים

מסר קצר וקליט

ידוע כי הגולש תמיד ממהר להשיג את מה שהוא מחפש ובמידה וייכנס לאתר בו לא יוצגו היתרונות בראש העמוד, הוא עלול "להעביר ערוץ" די במהרה. בכדי לתפוס את עיניו, על המסר להיות בולט, למשוך את עיניו של הגולש ולשכנע אותו כי הוא אכן מצא את מה שחיפש. מה שמעניין לקוח פוטנציאלי זה כאן ועכשיו, אין לו זמן לתוכן ארוך ומייגע, הוא זקוק למסר מתומצת שיספר את הסיפור השלם תוך כמה מילים ברורות וקצרות. כתיבה שיווקית באה לידי ביטוי בדיוק בקטע הזה, מתפקידה לתפוס את עיניו של הגולש, להלהיב אותו באמצעות קסם פיוטי ולשכנע אותו להישאר באתר, להמשיך לגלול למטה, לאתר את מה שחיפש ואפילו למצוא דברים נוספים שכלל לא חשב עליהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *