טיפים לניהול ושיווק ללקוחות

אם חשבתם לרגע שהעובדים הם החל הארי והמרכזי של העסק שלכם, כדאי שתיזכרו: למעשה הלקוחות הם העיקר. יכול להיות שיש לכם עובדים מקצועיים, טובים ומסורים, אך מה כל זה שווה אם בסופו של דבר לא יהיו לכם לקוחות שתוכלו לתת להם שירות ולמכור להם מוצרים? לכן ברור מדוע השאלה של ניהול ושיווק ללקוחות מטרידה רבים מאיתנו, כי מי לא היה רוצה להצליח להגדיל את העסק שלו או לפחות לא לאבד את הלקוחות הקיימים. האמת היא, שהלקוחות של ימינו מצפים לא רק לקבל מכם שירות מקצועי ומחיר טוב, אלא הם גם היו רוצים לקבל תשומת לב אחרת, שונה ולבבית. אתם לא תאמינו כמה מהלקוחות היו רוצים לקבל מכם:
-
ברכות ליום ההולדת
-
אזכורים לפני פגישות
-
סיכומים של פגישות
-
מידע שוטף על מבצעים והנחות
-
עדכון בקמפיינים שאתם עושים
זו נשמעת לכם כמו משימה בלתי אפשרית כי איך ניתן לסנכרן בין כל הדברים ביחד? אם כך, בוודאי תשמחו שאתם לא באמת צריכים לעשות את זה לבד. יש היום תוכנות מופלאות שיכולות לסייע לכם לנהל את מעגל הלקוחות שלכם הרבה יותר בקלות ממה שאתם חושבים, אז למה שלא תנסו זאת עוד היום?
אם חשבתם לרגע שניהול לקוחות זה אומר רק לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. ניהול לקוחות זה גם אומר להפיק לקחים, ואת זה נוכל לעשות אם יהיו בידינו נתונים סטטיסטיים. איך נוכל לדעת איזה לקוח קיבל איזה מידע? ואיך נוכל לדעת כמה מתוך הלקוחות באמת הגיבו, קראו ואח"כ קנו בהמשך לקמפיין הפרסומי שהגיע אליהם? את כל המידע הזה ואת כל הניתוחים הסטטיסטיים המערכת המשוכללת של ימינו תוכל לבצע עבורכם ולכן זה כדאי.
השקיעו כדי לעמוד בקצב התחרות
לא כל בעלי העסקים מבינים זאת, אך האמת היא שהעידן שבו אנחנו חיים תחרותי הרבה מכפי שכולנו מבינים. לכן חשוב כל כך להישאר מעודכנים, לראות כמה קורה ולהציע את השירות הכי טוב ללקוחות שלכם. בנוסף, הגיע הזמן שכולנו נפנים: זה שנהייה אנשי שירות מצוינים זה לא תמיד מה שיגרום לכך שהעסק שלנו ימריא ויגדל, שכן חלק מהעניין זה ניהול לקוחות נכון. עכשיו זה הזמן לעזוב את הקבצים המיושנים שהכנתם לפני שנים ולעבור לעבודה מקצועית עם המערכות המודרניות שקיימות כי זו הדרך הטובה ביותר לשלוט על כל מה שקורה בעסק שלכם.
כתיבת תגובה