איך עובד ניהול מוניטין ומי צריך את זה?

כל אחד היה רוצה למצוא את עצמו או את האתר שלו, בתחילת רשימת התוצאות של גוגל. למעשה, לא מעט אנשים מוכנים להשקיע המון כסף, זמן ומאמץ בקידום אורגני של האתר שלהם, על מנת להגדיל את החשיפה לעסק וכמובן להעלות את כמות המכירות. אך מה ניתן לעשות, במידה ואתם באמת מופיעים בתחילת רשימת התוצאות של גוגל, אבל בהקשר שלילי? (קראו בהרחבה איך עובד ניהול מוניטין ומי צריך את זה?) מדובר על מצב חמור במיוחד, היות וזהו פוטנציאל הרס עצום לעסק, למוניטין וכמובן גם לשם שלכם. לכן על מנת להציל את המעמד החברתי שלכם או את המוניטין של העסק, כדאי להשקיע בשירות של ניהול מוניטין. אומנם לא ניתן למחוק לחלוטין את כל האזכורים השליליים, אך ניתן לדחוק את התוצאות האלו במורד רשימת התוצאות של גוגל. באמצעות יצירה של אזכורים חיוביים רבים, ניתן לבנות מחדש את המוניטין שאבד לכם.
ניהול מוניטין – כיצד זה עובד?
כאמור, לא ניתן למחוק לחלוטין את האזכורים השליליים, אך ניתן לדחוק אותם לעמודי התוצאות המרוחקים יותר של גוגל באמצעות שירות בניית קישורים. רוב האנשים לא טורחים לצפות ביותר מ- 2 – 3 עמודי תוצאות, ולכן המטרה היא לייצר תוכן חיובי יותר, על מנת לדחוק את התוכן השלילי. בדיוק כפי שמקדמים אתר מסוים, יש צורך לקדם את האזכורים החיוביים לגבי אותו האדם או אותו העסק. חשוב כמובן לעבוד עם חברה מקצועית ומנוסה שמתמחה בתחום, על מנת ליהנות מתוצאות מהירות ויעילות יותר.
מי זקוק לשירות של ניהול מוניטין?
למעשה כל אדם שמקליד את שמו בגוגל, ומגלה תוצאות שהוא לא היה רוצה לראות. למשל, עלולות להתקבל תוצאות של פסקי דין ישנים ולא מחמיאים במיוחד, אזכורים בפורמים השונים או ברשתות החברתיות ועוד. חשוב להבין כי תוצאה שלילית מסוג זה עלולה לפגוע בתדמית של אותו האדם ואף בפרנסה שלו. למשל, אדם שמנסה להתקבל לתפקיד בכיר, עלול להידחות בשל תוצאות שליליות מסוג זה. כמו כן, תוצאות שליליות עלולות להשפיע על הסיכויים של אותו האדם לצאת לדייט למשל, היות והיום כמעט כולם בודקים את השם של הדייט הפוטנציאלי בגוגל. כמובן, שכאשר מדובר על עסק, מדובר בפגיעה מיידית באמינות של העסק ובסמכותיות שלו בתחום.
כיצד ניתן לשפר את המוניטין של אדם פרטי או עסק?
כאמור, המטרה היא להפיץ כמה שיותר אזכורים חיוביים בכל רחבי הרשת, כאשר ההמלצה הראשונית היא לפתוח דפים או פרופילים באתרים החזקים ביותר. גוגל תמיד תעניק עדיפות לאתרים אלו, ולכן הם יופיעו ראשונים בחיפוש השם שלכם ברשת. כמו כן, כדאי לפתוח פרופילים ברשתות חברתיות ואף להשקיע בבלוג מושקע. מומלץ לעדכן את הבלוג בצורה שוטפת, על מנת להראות תנועה ולשתף בתכנים מעניינים ובעלי ערך לגולשים. בנוסף לכך, מומלץ להשתתף בפורמים שונים, להגיב ולהשתתף בצורה שוטפת, על מנת לבלוט ולהגדיל את אזכורי השם שלכם.
כתיבת תגובה