כמה עולים מאמרים באנגלית?

לא משנה באיזו שפה מדובר, כתיבה שיווקית או כתיבת תוכן שמטרתו להגדיל עבורכם את רף המכירות או הלקוחות מצריך ידע גדול יותר, אבל כאשר קהל היעד הוא דווקא לא בשפת האם שלכם, האנגלית כאן בהחלט חשובה.

איך כותבים מאמר נכון באנגלית ולמה הוא עולה יקר יותר? זה לא חדש, אנשים שכותבים בשפה שהיא לא בהכרח שפת האם שלהם חייבים להיות ילידי המקום או כותבי ודוברי השפה ברמת שפת אם.

אז למי זה פונה וכמה זה עולה? אם גם אתם חולמים על הגדלת קהלי היעד שלכם גם מעבר לים, כדי שנדבר על כתיבת מאמרים באנגלית ועל העלות שלהם. 

למה מאמר באנגלית יעלה יותר יקר מתוכן בעברית? 

מסתמן כי באנגלית הכול יותר גדול, מעבר לכך שמדובר במדינה גדולה יותר כך גם השפה מאכלסת בתוכה כמאתיים אלף חמישים מילים ביחס לעברית שיש יש רק שבעים וחמש אלף מילים בלבד. 

כמו כן, כתיבה בעברית פשוטה יותר נוכח שלושת הזמנים הרגילים בעוד באנגלית יש שישה עשר זמנים וכן דקדוקי לשון מורכבים יותר, יותר אותיות ועוד. 

אי לכך ובהתאם לזאת מאמרים באנגלית יעלו מן הסתם עלות יקרה יותר וכאן נשאלת השאלה, כמה יידרש מכם להשקיע בפועל? 

כמה עולה מאמר באנגלית?

מיותר לציין כי במקרה של שירותי קופירייטינג, כל תוכן והעלות שלו. יש תכנים שמטרתם למכור מוצר ויש רק להעביר מידע כזה או אחר. כמו כן, יש מאמרי SEO שהם אכן אמורים להעביר מידע אבל ברובם תפקידם לקדם את התוכן מחוץ לאתר.

כמה עולה תוכן באנגלית? כמו בעברית, כך גם באנגלית, ההבדלים יבואו לידי ביטוי בכתבת יחצנות, תוכן שיווקי, תוכן קידומי או תוכן ייעודי לאתר כזה או אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *