הגדלת הצפיות ביוטיוב

הגדלת הצפיות ביוטיוב

אחת הדרכים היעילות ביותר לקידום של העסק שלכם, מוצריו ושירותיו היא באמצעות אתר שיתוף הודיאו, היוטיוב. אתר זה מהווה פלטפורמה אידיאלית לקידום כל מוצר או שירות וכן לקידום הקריירה האישית שלכם.

קצת על יוטיוב

אתר יוטיוב החל את דרכו בשנת 2005 ושנה לאחר מכן נרכש על ידי חברת גוגל העולמית שהבינה כבר בתחילת דרכו שמדובר על אתר עם פוטנציאל הצלחה ענק. נכון להיום האתר עדיין בשליטתה של גוגל והוא נחשב לאחד האתרים הפופולאריים ביותר ברשת (אתר זה גם כולל את אחד ממנועי החיפוש הפנימיים החזקים ביותר). לאתר זה יש כמיליארד חשבונות רשומים מכל רחבי העולם, הוא מציע את שירותיו ביותר מ- 70 שפות ואת שירותיו הלוקאליים ביותר מ- 80 מדינות. נתון נוסף שהופך את היוטיוב לגן העדן של המקדמים וכל מי שמעוניינים לפרסם ולשווק את שירותיו הוא שמדי יום נכנסים אליו כמיליארד גולשים.

קידום באמצעות היוטיוב

נכון להיום יש אפשרויות קידום רבות באמצעות היוטיוב וביוטיוב.  לאתר זה יש מנוע חיפוש פנימי ומדי יום נכנסים אליו אנשים לא רק למטרת שמיעת שירים, אלא גם למטרת חיפוש מידע, הרצאות, סרטוני הדרכה, צפייה בוידאו קליפים ועוד. הפוטנציאל הקידומי שיווקי פרסומי של אתר זה הוא כה גדול עד כי נכון לשנת 2016, רוב מקדמי האתרים מתמקצעים גם בכל הקשור אל קידום באמצעות יוטיוב ומקדמים סרטונים בו או ערוץ מסויים בו על ידי פלטפורמת הפרסום הממומנת אותה מציע האתר, קניית צפיות, לייקים ותגובות מחברות ישראליות בעלות מומחיות בתחום, שיתוף הסרטונים ברשתות חברתיות ושיתופם באתרי אינטרנט שונים.

כיוון שיש כמות ענק של סרטונים ביוטיוב ומדי יום אנשים וחברות מעלים עוד ועוד סרטונים, נוצר מצב של תחרות רצינית מאוד באתר זה. מסיבה זו חשוב להיות קפדניים מאוד בהגדרות של הסרטון ולהעלות אותו באופן נכון. יש להקפיד על העלאת סרטון איכותי, לשייך לו את התגיות הנכונות, כותרת אטרקטיבית (שכוללת את מילות המפתח החשובות לכם) ותיאור שלו. בנוסף, יש אפשרות להוסיף קישור בגוף הסרטון ובתיאור שלו.

משתפים וקונים צפיות

שיתוף הסרטון באתרים, בלוגים וברשתות החברתיות אמנם יובילו לכמות מסוימת של צפיות, אך חשוב לקחת בחשבון שאם מדובר על תחרות רצינית מאוד בין הסרטון שלכם לבין סרטונים נוספים באותה קטגוריה חשוב לפעול על מנת להוסיף לסרטון כמות גדולה של צפיות וזאת על מנת שהוא ידורג גבוה בפלט תוצאות מנוע החיפוש של יוטיוב. לשם כך, יש אנשי קידום שמחליטים להשתמש באפשרות הפרסום שמספק אתר זה ופעמים אף מחליטים לקנות צפיות איכותיות (וגם לייקים ותגובות) מחברות ישראליות מוכרות.

כעת, כל שנשאר הוא להתחיל ולקדם את סרטון היוטיוב שלכם ולראות כיצד הצפיות מתחילות להיערם וכיצד יותר ויותר אנשים נחשפים לסרטון שלכם או של החברה אותה אתם מייצגים. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *