שיווק משפיענים
שיווק מבוסס משפיענים הפך בשנים האחרונות לאסטרטגיית שיווק פופולרית וחזקה יותר ויותר. ידוע כי משפיענים משפיעים מאוד על שווקי היעד שלהם, יש להם קהל עוקבים גדול, הם יכולים להגיע להרבה אנשים בבת אחת והם מסוגלים להשפיע על התנהגותם של אנשים אחרים. אולי המפורסם והמצליח מבין המשפיעים הללו הוא אילון מאסק. יש לו קהל עוקבים גדול המורכב לא רק מאחד אלא מאנשים רבים עם דעות ורעיונות משלהם. ההשפעה שלהם על שוק היעד שלהם היא עצומה, כי יש להם מספר גבוה מאוד של עוקבים והם מסוגלים להגיע להרבה אנשים בבת אחת. מה גורם להם להיות כל כך משפיעים? מה עושה אותם כל כך מיוחדים? יש להם כמות גדולה של עוקבים, הם מסוגלים להשפיע על אנשים רבים בבת אחת באמצעות השיווק שלהם.
שיווק משפיעים הוא סוג של שיווק המסתמך במידה רבה על השפעת המדיה החברתית. למשפיענים יש קהלים גדולים ולכן, חשוב למשוך אותם למותג שלך ולמסר המותג שלך. משפיענים הם לא משווקים מסורתיים ולא לקוחות מסורתיים. משפיענים בדרך כלל לא מתעניינים במותג ובמוצרים שלך, אלא הם מתעניינים בתוכן ובתקשורת שלך. הם יכולים להיות אנשים שכבר אוהבים או עוקבים אחריך, או אפילו סתם אנשים ברשתות החברתיות שכבר יש להם עניין במה שאתה עושה/עשית. מה שחשוב הוא שהם רוצים לדבר על התוכן שלך ולשתף אותו עם החברים שלהם. שיתוף זה במדיה החברתית יפנה באופן טבעי יותר תשומת לב למותג שלך ויחשוף אותו לעיניי אנשים רבים.
משפיענים מסוגלים להגיע לאנשים רבים, ולכן הם יכולים להשפיע על התנהגותם של אנשים אחרים ועל יחסם לרעיונות ומוצרים שונים. יש הרבה משפיענים וסלבריטאים פופולריים שבהם אתה יכול להשתמש בתור קהל היעד השיווקי שלך.
פרטים באתר של Startell >>>
כתיבת תגובה