ניהול לידים – אל תפסידו אף לקוח

ניהול לידים – אל תפסידו אף לקוח

ניהול לידים - אל תפסידו אף לקוח

מכירים את המקרה הבא? השקעתם בקמפיין ממומן, אפיינתם קהלי יעד מעולים שהוכיחו את עצמם מבחינת יחסי ההמרה בניסויים הראשוניים, הזמנתם קופירייטינג מקצועי ועיצוב גרפי יפיפה שישווק את הארגון שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים – וסופסוף יש לכם דף נחיתה מהחלומות, עם קמפיין נוצץ ויעיל להפליא מאחוריו. המתחרים רק יכולים לראות באופק את האבק שאתם משאירים להם הרחק מאחור, וכעת אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי הררי הלקוחות הפוטנציאליים כבר יזרמו אליכם מעצמם.

אלא שהתסריט הוורוד הזה הוא נכון רק בחלקו, וזאת משום שהעבודה שלכם לא מסתיימת כאן. כעת עליכם לנהל את הלידים הרבים (והרלוונטיים כמובן) שיגיעו אליכם על הצד הטוב ביותר. כדי לא לפספס אף אחד ולהבטיח מענה מקיף ומדויק לכל מי שהשאיר את פרטיו באתר, חשוב מאד לדעת כיצד לבצע ניהול לידים בצורה נכונה.

מהו ניהול לידים?

מעבר לממשק הנוח במערכת הניהולית שלכם, ניהול לידים למעשה כולל הרבה יותר מטבלה סתמית המכילה את שמות האנשים שהתעניינו במוצר שלכם. ניהול לידים טוב הוא כזה המאפשר מעקב אחר כל ליד וליד, עם אפשרות לתזכורות ולסימוני סטטוס לידו, זיהוי כפילויות וכמובן תזכורות להתקשר למי שצריך. אך מעל לכל, מערכת טובה לניהול לידים היא כזו שיש בה אפשרות לניטור הנתונים, כך שיהיה ניתן להמשיך מכאן את העבודה השיווקית, וללמוד טוב יותר את קהל הלקוחות שלכם.

חשבו על כך: בשונה מטירגוט קהלי יעד ואפיון מאפיונים שונים, טופס הליד שהלקוחות הפוטנציאליים משאירים אצלכם באתר הוא שווה זהב – כיוון שהוא הדבר הקרוב ביותר שיש לכם ללקוחות, ומצד שני לא מדובר בקהל הרחב והכללי מדי. במילים אחרות, ניתן לומר שמערכת הלידים היא המערכת היחידה הקיימת ברשותכם שמכילה את המידע והנתונים המעניינים ביותר אודות קהל היעד הרלוונטי לכם ביותר, זה שנמצא במרחק הקצר ביותר מביצוע הרכישה – ולכן חשוב מאד ללמוד מהנתונים הללו את כל מה שרק ניתן.

קראו גם על מערכת Zendesk.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *