דברים שחשוב לשים לב בעת קידום אורגני

הקמתם אתר והבנתם שאתם זקוקים לשירותי קידום אורגני עבורו? ראשית, ברוכים הבאים למועדון – לא כולם מבינים זאת בתחילה, אך מהרגע שהם מפנימים את חשיבותו של הקידום האורגני, ובתנאי שהם עושים זאת באופן נכון עם חברה מקצועית, התוצאות כבר מדברות בעד עצמן. שנית, ובמיוחד אם אתם חדשים בתחום, אספנו עבורכם ארבעה טיפים מנצחים שחשוב לזכור כאשר נעזרים בשירותי קידום אורגני לאתרים – לגזור ולשמור.
1. קידום אורגני דורש עבודת "תחזוק" קבועה
בשונה מקמפיינים ממומנים, קידום אתרים באופן אורגני דורש עבודת תחזוקה על בסיס חודשי (זוהי ההמלצה) בין אם מדובר על אתר תדמית או חנות וירטואלית, שכן מחקר מילות המפתח משתנה אחת לחודש בהתאם לנתונים הרלוונטיים לתחום השירות שלכם. מעבר לכך, יש לזכור כי הנורמה לעדכן את תכני האתר אחת לחודש נהוגה כמובן גם בקרב המתחרים שלכם, ולכן כדי להוביל על פניהם (גם ובמיוחד בעיני האלגוריתם של גוגל) חשוב לתחזק את תכני האתר באופן תכוף ופעיל.
2. לא למחזר תכנים
בהמשך לנאמר קודם, חשוב מאד לדאוג לכך שיופיעו באתר תכנים חדשים בכל פעם, מבלי למחזר את מה שכבר נאמר. הרבה מעבר לאלגוריתם של גוגל (שהוא אולי עדיין אינו מפותח כל כך בשפה העברית), בפשטות אין זה מכבד את הגולשים שלכם, והדבר מעיד על חוסר רצינות. בד בבד, חשוב לשים לב שלא יהיו שכתובים או העתקות מאתרים אחרים ואפילו מהאתר שלכם עצמו, שכן מדובר בעבירה משפטית (ויקרה מאד) במקרה של העתקה ושכתוב מאתר אחר, או קבלת דירוג נמוך מהאלגוריתם של גוגל כאשר מדובר בשכפול התוכן מדפים בתוך האתר שלכם.
3. לא רק המלל הוא שקובע
בקידום אורגני אמנם מאד חשוב שהתוכן יהיה מעניין, מקורי, רלוונטי ומתחדש – אולם האלגוריתם של גוגל בנוי מעוד שלל פרמטרים חשובים לא פחות: עיצוב טוב של האתר, היררכיה ברורה בין העמודים בו, ניסוח הכותרות כך שיתאימו לגוגל, מהירויות טעינה ועוד ועוד. בקיצור, כל מה שדרוש לאתר טוב.
4. עבדו רק עם מקדמי אתרים מקצועיים
גם אם תבינו בעצמכם כיצד המערכת פועלת ותעידו על עצמכם כי התכנים שלכם מעולים (ואולי בצדק), חשוב להבין שישנם פיצ'רים ופעולות תכנות שרק מקדמי אתרים מקצועיים יודעים לעשות. לכן בכדי להבטיח הובלה משמעותית על פני המתחרים שלכם וחשיפה רחבה באמת, חשוב להקפיד לעבוד רק עם מקצוענים.
המידע באדיבות אתר https://www.tranzila.com/
כתיבת תגובה