רולאפים – טיפים לעיצוב רולאפ

רולאפים – טיפים לעיצוב רולאפ

שלט רול אפ הוא שלט שמגולגל כדי להראות עסק או כדי לציין שהאירוע או האזור סגורים. ניתן להשתמש בו במקום שלט "סגור" מסורתי או שלטים אחרים כגון "אין כניסה" או "פרטי" או "ברוכים הבאים. אך מה שבטוח, כולם יכולים להיעזר בטיפים הבאים לגבי רולאפים. 

נחמד לדעת – קצת היסטוריה של רולאפים

בדרך כלל ניתן לראות שלטים נגללים מסוג רולאפים בצדי מבני ציבור, חניונים ובצד משאיות ועסקים. ניתן לראות אותם גם על קרונות רכבת, דלתות וחלונות. שלטי הרול-אפ הראשונים היו עשויים ממתכת ושימשו פחות לפרסום כמו היום. שלטי הרול-אפ הפרסומיים הראשונים היו עשויים מבד בשנות ה-20 עם מוט מתכת בקצה אחד שיחזיק אותו יחד. סוג זה זכה לפופולריות בזכות של קוקה קולה במהלך מסע השיווק של שנות ה-30 שלהם.

טיפים טובים לעיצוב רולאפ

שלט רול אפ הוא שלט מסחרי הנראה בדרך כלל בחלון של עסקים קטנים או ליד עסקים ודוכנים. הוא משמש לפרסום הצעה או הנחה עבור מוצר או שירות מסוים. עיצוב רול אפ הוא טכניקת עיצוב שבה התוכן מגולגל או מקופל לצינור. הוא משמש לעתים קרובות כדי ליצור תחושת עומק או להוסיף קצת דרמה בעיצוב שטוח אחרת. ישנן שתי דרכים לשפר את עיצוב הרול אפ: 1) להפוך אותו למעניין יותר ו-2) להפוך אותו לפונקציונלי יותר.

האפשרות הראשונה היא להוסיף תמונות, טקסט ואלמנטים אחרים שיהפכו את הרול אפ למושך יותר מבחינה ויזואלית. האפשרות השנייה היא להוסיף פונקציונליות כמו גלילה או גרירה כך שמשתמשים יוכלו לקיים אינטראקציה עם התוכן בדרכים שונות. ניתן לשפר את העיצוב בעזרת גרפיקה מתוחכמת, גופנים מרשימים או מתן עומק על ידי טכניקת עיצוב ייעודית. מידע נוסף באתר https://ink.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *