סקר שביעות רצון

סקר שביעות רצון, כשמו כן הוא, נועד לבדוק את שביעות הרצון של הלקוחות ממוצר או משירות מסוים. הרי בסופו של יום, מטרתה של כל חברה, היא לספק ללקוח שירות או מוצר שהוא יהיה שבע רצון ממנו, במטרה שיחזור וירכוש אותו בשנית. כמו כן, לקוח מרוצה הוא לקוח שתורם המון לשיווק ולפרסום של העסק, היות והוא בדרך כלל ימליץ על העסק לחברים ולמשפחה ויהווה פרסומת מושלמת, מרצונו החופשי בלבד. לכן כל חברה שמבינה את שתי הנקודות האלו, תרצה לעשות את המקסימום האפשרי, במטרה לוודא את שביעות רצון הלקוחות שלה. כמו כן, זוהי הזדמנות מעולה לקבל פידבק לגבי המוצר או השירות שלכם, לשמוע מהן ההמלצות של הלקוחות וכיצד ניתן לדעתם לשפר את המוצר.
סקר שביעות רצון – הדרך האולטימטיבית לשיפור חווית הלקוח
היום ניתן דגש מיוחד לחוויית הלקוח, היות ובסופו של יום, היא זו שקובעת האם הוא יחזור בשנית לעסק, האם הוא ימשיך לצרוך את המוצר או השירות שלכם והאם הוא ימליץ עליכם לאחרים. לכן כל מחלקות החברה חייבות לעשות את המקסימום, כדי לשפר את חוויית הלקוח ולהעניק לכל לקוח שירות מקצועי ואדיב יותר. מטרתו של הסקר היא לספק לכם, בעלי העסקים, תמונה ברורה של המצב בשטח. הסקר מאפשר לכל לקוח להביע את דעתו על העסק, לציין נקודות שטעונות שיפור והמלצות כלליות לעתיד. זהו כלי חשוב שיש להתייחס אליו ברצינות, היות והוא מספק את האפשרות לשדרג את העסק ולהעביר אותו לרמה הבאה. רק באמצעות משוב תקופתי מהלקוחות, ניתן להבין היכן אתם עומדים בשוק התחרותי של היום. זהו כלי מושלם לקרב אליכם לקוחות, לפתח נאמנות למותג וכמובן לשמוע חוות דעת ולקבל משוב לגבי פעילות החברה או העסק שלכם.
לסיכום, סקר שביעות רצון נועד למעשה לפתוח ערוץ תקשורת בין העסק לבין הלקוחות שלו. זהו כלי מעולה כדי להתייעץ עם הלקוחות, לשמוע את חוות דעתם לגבי מוצרים או שירותים ספציפיים וכמובן לקבל משוב על פעילות החברה. בהתאם לכך, ניתן לקבל החלטות משמעותיות לגבי העסק, להבין כיצד לשנות וכיצד להשתפר.
כתיבת תגובה