3 הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתרים בשנת 2023
על פי גוגל 3 הפרמטרים החשובים ביותר הם רנקבריין, תוכן וקישורים. מכיוון שאנו רוצים לפרק על רנקבריין בהרחבה יותר במאמר אחר, נשמח להחליף אותו במונח חוויית משתמש שהינו בעל חשיבות רבה מאוד לצרכי קידום בשנת 2022 וככל הנראה יהיה כזה גם ב2023. חברת https://www.gnss.co.il/ נמנית בין חברות הפרסום והקידום המובילות בישראל ותשמח לספק לכם כמה טיפים חשובים בנושא.
כתיבת תוכן לקידום אתרים
אחד הדברים החשובים ביותר לכל אספקט הקשור באתר שלכם ובשיווק המותג שלכם בכלל יהיה התוכן. כאשר אנו מדברים על תכנים לצרכי קידום לרוב נדבר על מאמרים לתוך האתר ומאמרים ההולכים לצרכי פיזור ברשת. חשוב לעדכן את האתר שלכם עם תכנים טובים, עדכניים וייחודיים מפעם לפעם. תדירות העדכון תלויה בתחום ובמתחרים שלכם אך בגדול – ככל שתקפידו לעדכן את האתר שלכם עם תכנים חדשים ובעלי ערך לעתים קרובות יותר – כך ייטב. כמו כן חשוב לשמור על רמת כתיבה נאותה ומעניינת, כל זאת לצד עמידה בכמה דגשים חשובים לצורך התאמת המאמר לצרכי קידום.
בניית קישורים בצורה נכונה לצרכי קידום:
חלק חשוב נוסף בכל הליך קידום אתרים הוא כמובן בניית קישורים לאתר. לאחר עדכוני פנדה ופינגווין גוגל החלה לשים דגש על איכות הקישורים והרלוונטיות שלכם יותר מאשר לכמות הקישורים. לכן חשוב מאוד לדעת לבנות קישורים בצורה נכונה, טבעית ככל האפשר ומגוונת. בניית הקישורים לאתר היא אומנות בפני עצמה ולכן כדאי להרחיב על כך את הנושא. כמה קישורים לבנות בחודש לאתר שלכם? מאיזה אנקור? לאיזה עמודים לקשר? כל אלו שאלות שאתם רוצים להרחיב עליהן את הידע לפני ביצוע העבודה בפועל.
שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם:
לבסוף כדאי יהיה לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם. המונח של חווית משתמש קשורה לכל חוויית השימוש באתר שלכם מהרגע שהגולש נכנס לאתר ועד הרגע שהוא עוזב אותו. בין אם זה כולל ביצוע הזמנות מהאתר, תשלום מאובטח, הרשמה לאתר, ניווט באתר, קריאת התכנים ועוד. חלק חשוב משיפור חוויית המשתמש באתר תהיה למשל התקנה של תוסף נגישות, התאמה רספונסיבית של האתר, עיצוב נקי ונעים, שיפור מהירות האתר ועוד.
כתיבת תגובה