מה תפקידו של מקדם אתרים

שוקלים לעשות קידום אתרים לעסק שלכם? יש הרבה דברים שאתם צריכים לדעת לפני, כמו למשל, האם האתר שלכם מוכן בצורה טובה כדי לעמוד במטרות שלכם.

קידום אתרים עולה לא מעט כסף ובצורה חודשית, מדובר בעיקר בהשקעה לטווח ארוך שעשויה להשתלם מאוד, אם אתם עובדים עם בעל מקצוע שיודע לעבוד.

ישנם הרבה אלמנטים שצריכים להתחבר כדי שתוכלו להנות מהתוצאות של הקידום. לכן, צריך להגדיר בצורה ברורה מה אתם רוצים שהגולש יעשה כשהוא מגיע לאתר שלכם.

רוצים לדעת עוד כדי להיות מוכנים יותר? המשיכו לקרוא.

 

תפקידו של מקדם אתרים:

האתר שלכם בגוגל, יכול להיות הנכס הכי חשוב לעסק שלכם. כאשר האתר שלכם מקודם היטב בגוגל, סביר להניח שתקבלו פניות יום יומיות דרך מנוע החיפוש.

אחרי תקופה קצרה אתם תגלו שמרבית הלקוחות שלכם בעצם מגיעים מחיפוש בגוגל. הלקוחות הללו שווים הון, משום שהם כבר נמצאים בבעיה, מודעים לה, ומחפשים בעצמם את הפתרון. אין צורך בשום משפך מסובך כדי להפוך אותם ללקוחות שלכם.

אולם כמובן שהאתר שלכם צריך להיות בנוי בצורה מסוימת, עם תכנים מעולים כדי שהלקוחות יתרשמו ויצרו אתכם קשר.

תפקידו של מקדם האתרים הוא לדאוג שהאתר שלכם אכן יגיע לתוצאות הראשונות בגוגל, רצוי מאוד לתוצאה הראשונה.

בכל מה שקשור לאיכות התוכן שאתם מעלים כדאי לוודא שהתוכן אכן איכותי, משום שיש הרבה מקדמי אתרים שיודעים לקדם את האתר על ידי שימוש בכמויות של תוכן חסר ערך. זה עובד, אולם גוגל לאחר מכן יכולה להעניש את האתר ומהר מאוד תראו שהאתר צונח עד שהוא לא יראה בכלל.

אם כל הגולשים שמגיעים לאתר על ידי שהם מחפשים מידע מסוים, עוברים מיד לאתר אחר, כנראה שהתוכן באותו אתר חסר ערך והוא לא יקדם אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *