מרכזיה בענן

5 יתרונות של מרכזייה בענן

בתחום המחשוב, ענן הוא מילת הדגל, אבל דבר דומה קורה גם בתקשורת. אלה היתרונות המובילים והמרכזיים של מרכזייה בענן, הכירו את חמשת הגדולים.

  • חיסכון עצום בהוצאות התקשורת השוטפות

בעסקים גדולים ולמעשה לא רק בחברות ענק, הוצאות התקשורת עשויות להתנפח מעל לכל פרופורציה. מעבר לעובדה שדי קל להטמיע מרכזייה בענן זהו גם פתרון חסכוני להפליא. את החיסכון העצום בהוצאות התקשורת השטופות, הן הפנים ארגוניות והן אל מחוץ לארגון, תרגישו מהר מאוד.

  • השקעה מינימלית בציוד קצה

אם משווים בין מרכזייה בענן לבין מרכזיות מהדור הישן, ברור כי הפתרון העדכני לא דורש השקעה מסיבית בציוד קצה. זאת הסיבה שפעם רק תאגידי הענק השתמשו במרכזיות יעילות. כיום, בזכות עלות נמוכה בהשקעה הראשונית, כל עסק יכול להרשות לעצמו.

  • גמישות בביצוע שינויים והתאמות

מכיוון שמדובר בשירות ענן, מרכזיה מהסוג הזה מגלה גמישות נפלאה. לא צריך להתחייב מראש על מרכזיה עם כך וכך שלוחות. אפשר לשלוט ולהתאים את נפח השימוש לפי הצורך. למשל נפח תקשורת יורד בשל עונתיות וגדל כאשר העסק מתרחב.

  • התאמה ליישומים מיוחדים

לעסקים שזקוקים ליישומים מיוחדים, המרכזייה בענן סוגרת לא רק פינה אחת אלא כמה וכמה פינות. למשל, זו מערכת שמאפשרת ביצוע הקלטות. ניתן להתאים אותה לצרכים של מוקדי שירות. ניתן לבצע איתור שיחות ולהכניס אותם למאגרי מידע ולקטלוג.

  • יעילות גבוהה אל מול תחזוקה מינימלית

היתרון האחרון שנציג הפעם (משום שלעשה יש עוד רבים אחרים) הוא ביעילות התחזוקה. מרכזייה בענן פועלת בצורה טובה, חלקה ושוטפת, עם הוצאות תחזוקה מינימליות. גם במידה וישנה תקלה, בדרך כלל היא פתירה מרחוק, אפילו ללא הזמנת טכנאי או שירות.

> למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו באתר https://exsitu.co.il!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *