פרסום בפייסבוק – למה זה משתלם לנו?

אחד האתרים הפופולאריים ביותר בקרב צעירים ומבוגרים, ללא צל של ספק, הוא אתר פייסבוק. מדובר ברשת החברתית הגדולה והחשובה ביותר, לדעת רבים היא גם רשת החברתית המשפיעה ביותר שקיימת היום באינטרנט.

מלבד משתמשים פרטיים, גם משתמשים עסקיים יכולים ליהנות מרשת זו. דרך פרסום בפייסבוק, אפשר להגיע אל גולשים בכל מקום, בכל זמן, באופן ממוקד וספציפי. הפרסום יכול לעזור הן לעסקים גדולים והן לעסקים קטנים. במובנים רבים, הוא הרבה יותר משמעותי ונחוץ מבחינתם, מאחר והיכולות הכלכליות שלהם מוגבלות, ביחס ליכולות של עסקים גדולים.

פרסום בפייסבוק אפשרי בצורות שונות. הוא יכול להתבסס על פוסטים ממונים והוא יכול להתבסס על מודעות ספציפיות. על מנת ליהנות מכל מה שיש לפייסבוק להציע, רצוי לא רק לפרסם מודעות או פוסטים, אלא גם לפתוח עמוד עסקי לעסק או לבעל המקצוע, ושם להציג פוסטים רגילים, מבצעים והנחות, הודעות ולשמור על קשר עם הגולשים.

 

כיצד מבצעים פרסום בפייסבוק?

על מנת לפרסם בפייסבוק בצורה נכונה, צריך לדעת לאפיין את הצרכים של הקהל, וכן צריך לדעת כיצד מאפיינים בצורה חכמה את הקהל עצמו. בין אם זה מבחינת גילאים, מיקום מגורים, תחומי עניין ועוד. בצורה כזו, המודעות השונות יופיעו אך ורק בפיד של גולשים אשר באמת ימצאו עניין במוצרים ובשירותים שלנו.

אנחנו יכולים לקבוע תקציב על פיו נפעל, ובהתאם נחליט כיצד לפרסם את המודעות השונות. חשוב שאנחנו נדע מתי לפרסם, על מנת שהפרסום לא יילך לאיבוד ואנחנו לא נבזבז את התקציב לחינם. רצוי לקבוע גבולות תקציב שיעמדו בצורה אופטימאלית ביחס למה שאנחנו צריכים וכמובן ביחס למה שעומד לרשותנו. גם אם זה אומר, שאנחנו צריכים לוותר על פלטפורמות פרסום ישנות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *