מרקטינג אוטומיישן – מה זה ואיך זה יכול לעזור לנו

אוטומציה שיווקית (מרקטינג אוטומיישן) היא טכנולוגיה אשר הופכת את תהליך השיווק לאוטומטי. הוא משמש לאוטומציה של תהליך יצירה, קידום ומכירה של מוצרים ושירותים. 

אוטומציה שיווקית היא אוסף של כלים המסייעים לחברות לנהל ולייעל את מאמצי השיווק שלהן. בהקשר זה, אוטומציה שיווקית פירושה תהליך של אוטומציה של כל תהליך השיווק. ניתן לעשות זאת באמצעות כלים שונים למעקב וניתוח מדדים עסקיים, אופטימיזציה של תוכן למנועי החיפוש, ניהול קמפיינים בזמן אמת ועוד.

המטרה העיקרית של הכלים הללו היא להקל על המשווקים להפיק יותר מההשקעות שלהם בשיווק. ישנם סוגים רבים ושונים של תהליכים אוטומטיים שיכולים לשמש משווקים כדי לשפר את הביצועים והיעילות הכוללים שלהם. סוג אחד כזה מכונה מערכת אוטומציה שיווקית (MAS).

למה משתמשים בשיווק אוטומטי?

ההתמקדות באוטומציה מגיעה מהעובדה שהיא עוזרת לחברות להגדיל מכירות ולהפחית עלויות תוך שיפור השירות ללקוחות. אוטומציה גם מאפשרת לחברות לבדוק רעיונות חדשים ולייצר שיווק המשתמש בטכנולוגיה לצורך יצירת תוכן והפניות למכירות.

שיווק באמצעות תוכן הוא אסטרטגיה שיווקית הכוללת פיתוח תוכן באמצעות כלים אוטומטיים. ניתן להגדיר שיווק באמצעות תוכן כתהליך של ייצור, הפצה וקידום תוכן באמצעות מערכת אוטומטית.

מערכות אוטומטיות כמו סטייל משמשות ליצירת תוכן במהירות בהתבסס על קבוצה של כללים והנחיות מוגדרות מראש. מערכות אלו משמשות בדרך כלל בחנויות מקוונות, אתרי מסחר אלקטרוני, ערוצי מדיה חברתית או פלטפורמות למידה מקוונות. מאמר זה ידון בחלק מהיתרונות והחסרונות של מערכות אוטומטיות בהקשר של שיווק באמצעות תוכן.

שיווק אוטומטי הוא תחום חדש יחסית. זה מבוסס על הרעיון שאנחנו יכולים להפוך את פעילויות השיווק שלנו לאוטומטיות כדי להגביר את היעילות והאפקטיביות של המאמצים שלנו אל מול לקוחות שונים בפלטפורמות מגוונות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *