ניהול וקידום עמודי אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות שנעשה בה שימוש רוחבי רחב היקף במיוחד בקרב הצעירים בני 35-16. בקרב הגילאים האלו, האינסטגרם היא בדרך כלל הרשת המובילה שבה מבלים את מרב השעות שלהם מול המסך הקטן.

 

ייחודה של רשת האינסטגרם

העובדה שעיקר הפעילות ברשת זו היא של צעירים מכתיבה פעילות ממוקדת לקהל זה. השיווק הדיגיטלי מכוון מטרה ופועל בדרכים שהוכיחו את עצמן כנתיבים מצוינים ואפקטיביים, כדי לקדם את המותג בהתאם לטווח הגילאים, למקומות המגורים ולפרמטרים נוספים שהם ספציפיים לקהלים מסוימים.

 

המטרות של ניהול וקידום של עמודי אינסטגרם

כל חברה מעוניינת לבנות את המותג שלה, לחזק אותו ולבנות סביבו קבוצת לקוחות שממתינה לכל מוצר חדש שיוצא בליין המוצרים שלהם ולחזק את הקשר עם הלקוחות, כדי שיהיו קהל שבוי של המותג וייכנסו שוב ושוב לאתר ולפרסומים באינסטגרם.

בשיטות החדשניות של השיווק והפרסום הדיגיטלי, דבר זה הוא בהחלט אפשרי. ברגע שהלקוחות הפוטנציאליים נחשפו בפעם הראשונה למותג והוא מצא חן בעיניהם, הדרך סלולה והם ייכנסו שוב ושוב וייהנו להביט במוצרים, דבר שידרבן אותם גם לרכוש מעת לעת.

 

בנייה של אסטרטגיה שיווקית

כדי להצליח בניהול עמוד האינסטגרם מתכננים את האסטרטגיה השיווקית, שהיא המתאימה ביותר לכל מותג או לכל מוצר ובהתאם לכך נוקטים בשיטות המתאימות ביותר כמו מבצע, חידון אינטראקטיבי הגרלות, הצעות ייחודיות וכל רעיון אחר כדי שהלקוח ישתכנע לבצע מהלך וכך תתבצע מכירה.

ההשפעה של התוכן המותאם לדפי האינסטגרם של כל עסק יוצר אפקט הן לטווח הקצר לפעולות מידיות והן לטווח הארוך, דבר שיאפשר למותג אורך נשימה לימים רבים קדימה.

מסע פרסום באינסטגרם אינו יקר יחסית והתוצאה ברוב המקרים היא איכותית ומצוינת.

 

השאירו פרטים באתר שלנו לקבלת מידע נוסף – סוכנות פרסום UPPER.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *