חנות אינטרנטית – איך מקימים חנות בצורה חכמה?

כשאנחנו מחליטים להקים חנות אינטרנט לעסק, עלינו לזכור שהמוצר אותו אנחנו מבקשים לייצר, אמור למשוך אליו לקוחות, גולשים שונים, כשהמטרה היא למשוך כמה שיותר ולגרום להם לחזור שוב ושוב לקנות אצלנו בחנות. מעבר לזה, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהמטרה שלנו היא לעודד כמה שיותר גולשים להגיע אל החנות שלנו על פני אופציות אחרות שישנן ברשת, בארץ או בחו"ל.  לכן ההמלצה היא לפנות לחברות המתמחות בבניית אתרים רק לאחר עיון בחנויות אינטרנטיות שהן הקימו -הכנסו להתרשמות מתיק העבודות של חברת AGHAI.

יש הבדל תהומי בין הקמת חנות אינטרנטית לחנות פרונטאלית. גולש אשר נכנס לחנות באינטרנט יודע שיש לו הרבה מאוד אופציות אחרות. הוא לא חייב להיכנס דווקא לחנות שלנו. קליק אחד והוא יכול להיכנס לחנות אחרת. לעומת זאת, חנות פרונטאלית היא שונה לגמרי, אם למשל הלקוח מתגורר באזור מסוים ויש לו רק חנות אחת באזור מהסוג שאנחנו מציעים, אז הוא ייכנס אליה, הוא לקוח שבוי. 

צריך לזכור, לקוח שנכנס לחנות אינטרנטית היום יודע מה הוא מחפש, לא רק בהקשר של מוצר או שירות אותם הוא מבקש לרכוש אלא גם בכל מה שקשור למבנה החנות ואופי השירות שהוא מצפה לקבל ממנה. 

כיצד מספקים ללקוח את החנות האופטימאלית עבורו

ראשית, אנחנו צריכים לעשות מחקר מקיף שיעזור לנו לאפיין את הלקוחות שלנו ומה בדיוק הם מחפשים. אנחנו צריכים להבין מה בדיוק הלקוח שנכנס לחנות שלנו מחפש ומה הוא רוצה ומצפה למצוא אצלנו. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון כיצד יוצרים תהליך במהלכו הלקוח יכול להגיע בקלות לכל מוצר שאנחנו מציעים לו, אנחנו צריכים לבחון כיצד הוא יכול לבצע רכישה מהירה, פשוטה ונוחה. 

שלישית, עלינו לקחת בחשבון שיש חלק שלם מעבר למכירה באינטרנט, כל מה שקשור להיבטים הלוגיסטיים של משלוח המוצר אל הלקוח כמה שיותר מהר. לקבלת פרטים ומידע נוסף בנושא כדאי לפנות ישירות לחברת בניית אתרי סחר – לחץ לקבלת הצעת מחיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *