קידום ממומן

חברת קידום אתרים – כך קובעים מי באמת מקצועי

אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל סביר להניח שתרצו לשים את מבטחם ואת הכסף שלכם אצל מקדם אתרים מנוסה ומקצועי, כזה שיוכל לספק לכם את הסחורה ולאפשר לכם להיות בראש שקט. אומנם עבודת קידום ממומן היא לטווח ארוך ואורכת זמן במרבית המקרים אך אתם רוצים לדעת שיש קבלות מאחורי המקדם שאתם עובדים עמו. גם אם הוא לא השם הכי נוצץ בין חברות הקידום המובילות בגוגל – הוא עדיין יכול להיות מקדם נהדר, עם משאבים טובים וכזה שיכול לספק לכם תוצאות ואפילו בפחות כסף. כדאי נגלה זאת? הנה כמה פרמטרים שיוכיחו שהוא מקדם מקצועי.

הסכם עבודה מסודר:

כל חברת קידום מקצועית ורצינית תעבוד מול הלקוחות שלה עם הסכם עבודה מסודר. הסכם זה מעגן סעיפים שונים הקשורים לעבודת הקידום ולהסכם התמחור בין הצדדים, הסדרי התשלום ומה קורה גם במידה ושני הצדדים מחליטים להיפרד. החוזה אמור להגן על שני הצדדים אבל בכל מקרה חברת קידום אתרים  שעובדת עם הסכם מסודר היא חברה שמשדרת רצינות.

תיק עבודות מעודכן:

כדאי תמיד לבדוק את תיק העבודות של החברה ולראות אתרים מקודמים שהיא פועלת עליהם באותם ימים ולא אתרים שבעבר היא קדמה לתוצאות הראשונות או שהיו בעבר בתוצאות הראשונות.

בלוג חברה מעודכן בחדשות אחרונות:

אתם רוצים לבדוק את בלוג החברה באתר שלה. לוודא שהאתר מעודכן לעתים יחסית קרובות (אפילו פוסט בשבוע-שבועיים זה בסדר גמור) אולם מעודכן עם החדשות האחרונות בתחום כולל מידע חשוב ומעניין על עדכוני גוגל ועוד. לא רק פוסטים כלליים ומשעממים למתחילים. 

המלצות מעודכנות מהתקופה האחרונה:

כדאי לבדוק בפידבקים בגוגל ואפילו בעמוד העסקי של החברה בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל. לוודא פידבקים מאנשים אמינים אפילו אם יש חוות דעת שליליות טוב לקרוא אותם לדעת מול מי אתם עובדים.

משרדים:

חברה המשכירה משרדים ויש לה לפחות כמה עובדים היא חברה שכבר עברה קברת דרך בתחום, יש לה בסיס טוב של לקוחות וככל הנראה חברה טובה. אם כי ישנם גם מקדמים נהדרים שעובדים מהבית כך שיש להתייחס לכך בערבון מוגבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *